shanghaiforayear.blogg.se

Djuris

Publicerad 2014-10-09 15:46:49 i Allmänt,

Pågrund av brist av tid och framförallt lathet har de vart dålig uppdatering hehe var i fredags på Shanghai zoo, med 100 miljarder andra kineser, coola djur men va knappast värt den 2 h långa tunnelbana färden med knökat folk.. Fanns pandor, apor, röda pandor och mycket mer! Lunchen blev en popcorn då dom knappt sålde mat .. 

Jag och Josephine var i helgen även på ett köpcentrum, finns en del.. 

Har även lyckats få magkatarr igen och värdens mega skavsår så har levt i uggs de senaste dagarna då jag inte ens får på mig skorna .. Lucky me 

Igår börja skolan efter lovet, 8:45-20:30 med 30 min lunch som bestod av som vanligt lite ris, lyxa till de med en banan med :) blev en del snickers om man säger så:) 
Idag va de skola igen med den andra presentationen i e-commerce! Gick helt ok för att inte övat nått! 

Imån är vi lediga men ska hämta våra pass, vi kan ju alltid hoppas man får sitt uppehållstillstånd godkänt så vi kan resa runt lite :) 
Kvällen är oklar, får se vad Shanghai erbjuder idag 




Dessa djuren tyckte de va kul att ha sex genom stängslet! Obehagligt att barnen klappa under tiden ..






Skol Lurre ...




  Variera lunchen, blev glass istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Gustafsson

Life is good

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela