shanghaiforayear.blogg.se

En vanlig dag i Shanghai

Publicerad 2014-10-02 12:18:40 i Allmänt,

Dagen igår spenderades  med shopping på fakemarket, ytterligare mc Donalds besök och en drink på vår nya favorit uteservering på nanjing road! Om Josephine hade vart med hade hon skämts över mina prutnings skills, att pruta med en fatti kines är inte min största sida! Kom hem med ett par mocka stövlar och en skolväska i alla fall .. 

Medan de andra va kvar gick jag Ida Gustav och Johan och drack drinkar och kolla folk! Och käka hur mkt kameriliserade popcorn som helst! Kvällen började med tapanjaki, all you can eat buffé då du pekar i en meny vad du vill ha och en kock står och grillar de framför dig! Hur gott som helst, och alltid ett pluss med inkluderad dricka! Tror jag pratar för alla när jag säger att jag aldrig vart så mätt! 

Efter middagen begav vi oss till perry's, en studentpubb som även den är en favorit för sedan en fortsatt kväll på myst, där Freddie de Grand spelade! Han är i top fem på bästa live djs, vilket han verkligen bevisade! 

Idag blir de filmkväll och pasta(som jag ätit varje dag i en vecka nu haha) allt för o slippa nudlar och ris:) 











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Gustafsson

Life is good

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela