shanghaiforayear.blogg.se

Hjärtfel och fotboll

Publicerad 2014-09-16 02:45:59 i Allmänt,

Igår var introduktion i skolan där vi fick träffa lärarna för året och fick även schema för denna terminen, vilket är väldigt soft! Gick sedan till gorlin som är ansvarig för internationella studenter och skulle hämta ut vår health check som vi behöver klara för att få uppehållstillstånd där de visade sig att mitt EKG inte va så bra som ja alltid trott, läkarna vill att jag ska gå på kontroller på sjukhuset varannan månad då jag tydligen hoppar över slag o de tydligen inte funkar som de ska. Men de här är Kina och ingen vet nått och dom sov vet säger olika saker. Att även få tag i sjukhuset för att få kopia på de är i princip helt omöjligt! Så om jag har hjärtfel eller inte är fortfarande lite oklart!  Eftermiddagen spenderades på campus med fotboll me hela klassen, där de va hockey tacklingar och mycket missar på bollen men verkligen jätte roligt! Nu är de dags att lämna papper i skolan och sen shoppa med tjejerna på linping road :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Gustafsson

Life is good

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela